NYBRO IBK

Nu säljer vi Ravelli
2022-04-20 15:13

Hej!

Föreningen ger nu alla lag möjlighet att tjäna stora pengar till laget genom att sälja Ravelliprodukter. Vi har satt upp en webbshop vilket gör det väldigt enkelt att sprida och se till så alla ni känner köper Ravelliprodukter och på så sätt stöttar föreningen vid varje köp.

OBS Det är inget tvång att sälja, utan detta är för de som vill stötta föreningen och de lag som vill tjäna lite extra till sin lagkassa. De som inte vill sälja något behöver alltså inte.

Men sprid gärna denna länk och be alla se om det finns något som dom kan behöva och samtidigt stötta vår förening. Underkläder och strumpor behöver ju alla nångång  :-)

hör av er till oss i styrelsen om ni har några frågor kring det hela

Våra sponsorer